با ما باشید در خانه مد

 

حضور موفق در عرصه تجارت، نيازمند بهره‌گيري از وسايل و ملزومات خاص عصر تحول نوين مي‌باشد. در اين راستا شبکه جهاني اينترنت بعنوان يک آيتم موفق تبليغاتي در شخصي‌ترين حريم خصوصي افراد در سيل عظيم اقتصاد الکترونيکي با ميليونها نفر استفاده کننده و ميلياردها دلار سرمايه ، انتخاب مديران هوشمند و تواناست.

خانه مد مجموعه‌ي کاملي از مد لباس و ارايش است که به صورت رايگان در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد. سايت خانه مد  فعاليت خود را در تابستان سال 89  با هدف ارائه خدمات مد و مدلينگ به علاقمندان آغاز نموده است. توسعه مداوم امکانات سايت و استفاده از جديدترين تکنولوژي‌هاي وب موجب شده است تا هزاران علاقمند در اين زمينه به استفاده از امکانات خانه مد روي آورند.

خانه مد بعنوان يک سايت پرترافيک که اکثر بانوان محترم انها را تشکيل ميدهند ، مکاني مناسب جهت درج تبليغات کالا و خدمات شما به ويژه در اين زمينه مي باشد. هزينه مناسب تبليغات ، گستره بدون مرز و عدم محدوديت زماني در درج تبليغات ، شما را نيز به خانواده بزرگ خانه مد پيوند خواهد زد.

 

.:: مديريت خانه مد ::.





تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت10:37---12 مهر 1390
سلام دوسته من
عكساي خوبي گذاشتم تو وبم
يه سري بزن به ما


meysam
ساعت19:24---28 شهريور 1390
az webloget kheyli khosham miyad ama heyf karhaye ziyadi daram ke anjam bedam vagarna hatman hamishe be webloget sar mizadam


saeed
ساعت12:12---10 شهريور 1390
به خدا اگر این متنو تا آخر بخونیش پشیمون نمیشی

میدونم شما هم از کسب در آمد از اینترنت نا امید هستین اما این یک روش جدیده !
از تابستان سال 90 یک شرکت تبلیغاتی که با دریافت پول از دیگر شرکت ها sms تبلیغاتی ارسال میکند کار خود را با شیوه ای جدید آغاز کرد و آن این است که :

این شرکت sms های تبلیغاتی دیگر شرکت ها را به شماره گوشی شما ارسال می کند اما شما لازم نیست که حتما آن ها را بخوانید میتوانید آن ها را پاک کنید ولی باید تلفن همراهتان روشن باشد تا آن را دریافت کند زیرا هر یک sms مبلغ 10 تومان پول به حساب شما واریز میکند پس شما کافیست تنها sms ها را تحمل کنید و پول بگیرید.

البته این تنها راه کسب درآمد نیست شما میتوانید با معرفی این سایت به دیگران معادل 46 % از درآمد آنها را دریافت کنید البته این وجه از آنها کم نمی شود یعنی آنها درآمد کامل را همانند شما دارند ولی شما به خاطر این معرفی این وجه را از طرف شرکت دریافت میکنید . فرض کنید روزانه ( مثلا بوسیله وبلاگ تون ) 20 نفر را به سیستم معرفی کنید ، در این حالت بعد از 3 ماه زیر مجموعه های شما به 1800 نفر میرسد و در آمد روزانه شما 41 هزار تومان خواهد بود و در آمد ماهانه شما بیش از یک میلیون (1230000 ) تومان خواهد بود. رسیدن به این اعداد کاملا امکان پذیر است.

در حقیقت مقدار قابل توجهی از مبلغ پرداختی توسط شرکت متقاضی برای ارسال sms ، به دریافت کنندگان sms ( افرادی مثل شما ) واگذار میشود وباقی آن به خود شرکت.


برای ثبت نام به لینک زیر بروید و بروی عضویت کلیک کنید تا وارد سایت شوید : ( ثبت نام 2 دقیقه زمان می برد )

www.dc2.blogfa.com


نکات:
بعد از ثبت نام حتما از سیم کارتی که با آن ثبت نام کردید یک پیام بدون متن به 30005043500050 بفرستید.
در وارد کردن شماره موبایل و شماره حساب و ... کاملا دقت کنید
شماره حساب خود را حتما دستی وارد کنید بعد از ثبت نام به بخش « ویرایش اطلاعات کاربری » رفته و شماره
حساب خود را وارد کنید.


mohammad amin
ساعت11:09---10 شهريور 1390
سلام وب زیبایی داری امید وارم که به ماهم سر بزنید و اگر با تبادل لینک حاضری مرا به نام ((به نام خدایی که آفرید تو را تا خوش بخت کنی مرا)) لینک کنید بعد به من خبر دهید تا شما رو لینک کنم.((www.setaiesh.loxblog.com))

محمد
ساعت22:15---9 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277

به منم سر بزن نظر هم یادت نره

www.parsa74.loxblog.com

روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم

راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم

منتظر حضور گرمت تو وبم هستم



mina
ساعت21:11---9 شهريور 1390
سلام
لينكت كردم


ali
ساعت20:59---9 شهريور 1390
خيلب ممنون وبلاگت خيلي آشغاله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







1 / 1 / 1398برچسب:, |


تبلیغات پیامکی